Min lördag

Min lördag har vart perfekt! Det började med att jag Vikki och Thea förkrökade lite hos Thea innan vi skulle till lokalen där Amanda hade sin fest, vi lyssna på musik och tog bilder och öste som fan! Sen kom Ralle och hämtade oss och körde oss till Amandas fest, och där var vi ett tag och hade jätte kul! Sen beslöt vi oss alla för att dra ner på krogen, så det vart en liten krogrunda. Jag och Amanda öste som fan iallafall! Kul att man fick träffa roligt folk också som man inte träffat på länge! Sen efter krogen så åkte vi tillbaka till lokalen för att efterfesta lite och det var ÖS! haha fyfan va kul det var, vill spola tillbaka tiden och göra om allt! Iallafall så blev klockan mycket och alla blev sega så jag bestämde mig för att dra vidare. Så jag tog en Taxi till Valla hem till Lina och Krille, och där var alla igång så det blev bastu och massa annat trevligt. Vi öste verkligen hela natten, somnade inte förän 8 på morgonen. Hahah eller ah, jag somnade knappt. Sen på morgonen där så blev det massa soffmys!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback